Näyttelykoulutus

Näyttelykoulutuksessa koirasi totutetaan tuomarin käsittelyyn ja harjoitellaan kehässä seisomista ja liikkumista.
Näyttelyssä koiran tulee antaa tuomarin tutkia itsensä, seisoa rauhallisesti paikallaan arvosteltavana ja ravata kauniisti esittäjän vierellä. Tähän tavoitteeseen päästään helpoilla harjoituksilla ja useilla suorituksilla.
Kurssimuotoisessa koulutuksessa saat neuvot kotona tapahtuvaan harjoitteluun ja koiran käsittelyyn.
Yhteisissä koulutuksissa koirasi tottuu toisiin koiriin ja niiden lähellä liikkumiseen.

Näyttelykoulutukseen ovat tervetulleita kaiken kokoiset, ikäiset ja rotuiset koirat.

Meillä keskitytään käytännön asioihin ja tehdään tulosta.
Epäkohtiin kiinnitetään huomiota ja ne korjataan helpoilla menetelmillä.
Koirasi oppii nopeasti oikean toiminnan ja jatkossa voit olla ylpeä koirasi esiintymisestä näyttelyssä.

Näyttelykoulutuksia pidetään tottelevaisuuskoulutuksien jälkeen.