Tottelevaisuuskurssi

Viiden oppitunnin tottelevaisuuskurssi alkaa 11.9. klo 18.

Koulutukset pyritään pitämään kaksi kertaa viikossa, jos säät sallivat.
Sateinen sää saattaa siirtää koulutuspäiviä, joten varaa koulutuksiin aikaa myös seuraavilta viikoilta.

Oppitunnin pituus on noin tunti.
Kurssi tulisi aloittaa jo heti ensimmäisestä kerrasta, koska silloin käydään läpi tärkeitä perusasioita. Olisi toivottavaa, että kaikki kurssille osallistujat pääsisivät silloin osallistumaan.

Ilmoittaudu kurssille ajoissa, koska osallistujat valitaan ilmoittautumisjärjestyksessä.
Ilmoittautuminen kurssille tulee tehdä ilmoittautumislomakkeella täyttämällä se huolellisesti. (koiran omistajan tiedot)
Kurssille hyväksymisestä saat vastaukseksi tekstiviestin.

Ilmoittautumiset ovat sitovia, joten peruuttamaton tai keskeytetty kurssi veloitetaan kokonaisuudessaan.

Kurssin hinta on 120€, jonka voi maksaa kouluttajalle ensimmäisellä koulutustunnilla tai Vaasan Koirakoulun tilille FI15 3636 3002 2675 24

(HUOM. Kurssin hintaan kuuluu myös koiran koko loppuelämän jatkokoulutukset, koulutustuki, opastus ja neuvonta ilman lisäkustannuksia)

Ilmoittaudu kurssille     TÄÄLTÄ!

Kesäkuun tottelevaisuuskurssin koulutuspäivät:

ma 11.9.
to 14.9.
ma 25.9.
to 28.9.
su 1.10.

Valmistautumisohjeet koulutukseen voit katsoa TÄÄLTÄ.